DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Глас и писано слово А (обрада)

Thumbnail
2021
I 86.png (626.8Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (први разред). Ученик ће бити у стању да: разликује изговорени глас и написано слово; изговорене и написане речи и реченице; влада основном техником читања и писања ћириличког текста; разуме оно што прочита; разликује слово, реч и реченицу; гласно чита, правилно и са разумевањем.
Fjalë kyçe:
глас А / писано слово А / ћирилица / азбука / буквар / Вук Караџић
Autor:
Милијана Петровић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1899795/594/os1-srpski-jezik-86-cas-glas-i-pisano-slovo-a-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6566
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
1. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Српски језик (и књижевност)
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1899795/594/os1-srpski-jezik-86-cas-glas-i-pisano-slovo-a-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6566

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime