DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Лепо понашање: бонтон, писмена вежба (утврђивање)

Thumbnail
2021
I 161.png (646.2Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (први разред). Ученик ће бити у стању да: разуме оно што прочита; активно слуша и разуме садржај књижевноуметничког текста који му се чита; препозна песму; учтиво учествује у вођеном и слободном разговору; усмено прича према слици/сликама; пажљиво и културно слуша саговорнике.
Keywords:
песма / разумевање прочитаног / правила лепог понашања / говорна вежба / наставак започете приче / писмено изражавање
Authors:
Снежана Тоскић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105621/802/os1-srpski-jezik-161-cas-lepo-ponasanje-bonton-pismena-vezba-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6620
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105621/802/os1-srpski-jezik-161-cas-lepo-ponasanje-bonton-pismena-vezba-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6620

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback