DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Природа и друштво 4 – Материјали

No Thumbnail
Collections
Мудл учионице
Metadata
Show full item record
Description:
Сврха курса је да помогне ученицима и учитељима при даљем упознавању својстава материјала. Курс се може користити на различите начине: - као материјал за припрему ученика пре часа; - ученици га могу користити као материјал за допуну и продубљивање садржаја који су обрађени у току часа или као припрему за проверу знања; - може бити помоћ ученицима који су били одсутни са наставе; - у току реализације онлајн наставе; - учитељи могу користити материјал у току часа као допуну свог излагања и објашњења; - може послужити учитељима као пример за стварање нових курсева прилагођених конкретним потребама наставног процеса у њиховом одељењу.
Keywords:
својства материјала / материјали
Authors:
Бранислава Бугаринов
Date:
2023
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=2108
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6847
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Природа и друштво
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=2108
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6847

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback