DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Мудл учионице
  • Мудл курсеви
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Онлајн учионица за биологију за VIII разред (Ћелија – грађа и улога)

No Thumbnail
2023
Резервна копија креирана на Мудл верзији 3.8.2 (39.73Mb)
Collections
Мудл учионице
Metadata
Show full item record
Description:
Онлајн учионица за биологију за VIII разред настала је у оквиру пројекта "Премошћавање дигиталног јаза у Србији за најугроженију децу" (2020.-2023.) који су реализовали Министарство просвете и УНИЦЕФ уз финансијску подршку Делегације Европске уније у Србији. Креирана је као додатак редовној настави, материјал за реализацију хибридне наставе у школама, наставе која се реализује по принципу обрнуте учионице и сл. Обухвата једну наставну тему (Ћелија – грађа и улога), као угледни пример наставницима на основу ког могу реализовати сличне садржаје за остале наставне теме.
Keywords:
ћелијске органеле / делови ћелије / стварање протеина
Authors:
Ирина Дамњановић
Милош Бајчетић
Date:
2023
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=748
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6874
Format:
MBZ
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.gov.rs/course/view.php?id=748
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/6874

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback