DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Воде Републике Србије, обрада

Thumbnail
2020
8. Vode Republike Srbije, obrada, PiD4.png (603.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Природу и друштво (четврти разред). Ученик ће бити у стању да: одреди положај и именује природне и друштвене објекте на географској карти Србије; пронађе и одабере потребне информације из различитих извора (писаних, сликовних, дигиталних); представи знамените личности, културна добра и природне лепоте по којима је Србија препознатљива у свету.
Keywords:
воде Србије / реке / бање / језера / речни слив / географска карта Србије
Authors:
Јела Стевановић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1671430/603/os4-priroda-i-drustvo-8-cas-vode-republike-srbije-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/707
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Природа и друштво
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1671430/603/os4-priroda-i-drustvo-8-cas-vode-republike-srbije-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/707

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback