DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

„Ресаво, водо 'ладна“; тон и нота ре, обрада

Thumbnail
2021
МК3_21.png (504.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (3. разред). Ученик ће бити у стању да: пева по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; повезује почетне тонове песама–модела и једноставних наменских песама са тонском висином; разликује инструменте по боји звука и изражајним могућностима;
Keywords:
нотно писмо/елементи музичког писма / „Ресаво, водо ладна“, народна песма, обрада / нота ре, тон ре / обрада песме-модела / певање песме-модела / дечји инструмент – металофон / разликовање инструмената по боји тона
Authors:
Дејан Јовановић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1953385/600/os3-muzicka-kultura-21-cas-resavo-vodo-ladna-ton-i-nota-re-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/744
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1953385/600/os3-muzicka-kultura-21-cas-resavo-vodo-ladna-ton-i-nota-re-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/744

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback