DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Трочетвртински такт, непознати аутор, „Завичају мој“, обрада

Thumbnail
2021
МК4_10.png (502.1Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (4. разред). Ученик ће бити у стању да: пева и свира по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; поштује договорена правила понашања при слушању и извођењу музике;
Ključne reči:
„Завичају мој“, непознати аутор, обрада / тактирање у 3/4 такту / певање песама из нотног текста / слушање композиције / покрет уз музику
Autori:
Драгослава Веселиновић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2448955/811/os4-muzicka-kultura-10-cas-trocetvrtinski-takt-nepoznati-autor
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/795
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
4. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2448955/811/os4-muzicka-kultura-10-cas-trocetvrtinski-takt-nepoznati-autor
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/795

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja