DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Множење броја 8 и бројем 8, обрада

Thumbnail
2021
2. 60.PNG (410.5Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за математику (2. разред). Ученик ће бити у стању да: користи појмове чинилац, производ, дељеник, делилац, количник, садржалац; примени замену места и здруживање сабирака и чинилаца ради лакшег рачунања; усмено множи и дели у оквиру прве стотине; реши текстуални задатак постављањем израза са највише две рачунске операције и провери тачност решења.
Keywords:
множење / таблично множење / таблица множења / поновљено сабирање / сабирање једнаких сабирака / замена места чинилаца / усмено множење
Authors:
Нина Виторовић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1920614/597/os2-matematika-93-cas-mnozenje-broja-8-i-brojem-8-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/86
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1920614/597/os2-matematika-93-cas-mnozenje-broja-8-i-brojem-8-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/86

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback