DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Тон до 2, народна песма из Србије „У Милице“, обрада

Thumbnail
2021
МК4_13.png (512.2Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Музичку културу (4. разред). Ученик ће бити у стању да: пева и свира по слуху и са нотног текста песме различитог садржаја и расположења; поштује договорена правила понашања при слушању и извођењу музике;
Keywords:
„У Милице“, народна песма, обрада / певање песама из нотног текста / певање песама по слуху / Це-дур лествица / Тонске висине од це1 до це2 / „Солмизација“, Р. Роџерс, утврђивање / слушање композиције
Authors:
Кристина Јовановић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2493783/811/os4-muzicka-kultura-13-cas-ton-do-2-narodna-pesma-iz-srbije-u-milice
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/920
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Музичка култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2493783/811/os4-muzicka-kultura-13-cas-ton-do-2-narodna-pesma-iz-srbije-u-milice
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/920

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback