DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Човек ради и ствара, обрада

Thumbnail
2021
SON1-36.jpg (70.01Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (први разред). Ученик ће бити у стању да: разликује природу од производа људског рада на примерима из непосредног окружења; штеди воду и одлаже отпад на предвиђена места.
Fjalë kyçe:
материјали за израду предмета / предмети / средства за рад / производи људског рада
Autor:
Милена Рилак
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894855/802/os1-svet-oko-nas-36-cas-covek-radi-i-stvara-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/937
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
1. разред
Përshkrim:
Тело овце је покривено руном, а не вуном. Од руна се добија вуна. Боје рециклажних контејнера нису универзалне.
Kurs i përgjithshëm:
Свет око нас
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1894855/802/os1-svet-oko-nas-36-cas-covek-radi-i-stvara-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/937

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime