Afișați înregistrarea simplă a articolului
Описивање бића, места и појава, занимања, обрада и утврђивање
dc.creator | Јелена Миљковић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-03-31T09:11:47Z | |
dc.date.available | 2023-03-31T09:11:47Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1953642/597/os2-engleski-jezik-21-cas-opisivanje-bica-mesta-i-pojava-zanimanja-obrada-i-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1348 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (2. разред). Ученик ће бити у стању да: препознаје неколицину додатних занимања и њихових алата; разговара о члановима породице; користи бројеве до 20 уз игру погађања; даје кратке одговоре Yes, he/she is. No, she/he isn’t. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | доктор, ватрогасац, наставник (a doctor, a firefighter, a teacher) | sr |
dc.subject | столар, пилот, фармер, кувар (a carpenter, a pilot, a farmer, a chef) | sr |
dc.subject | фризер, уметник певач, (a hairdresser, an artist, a singer) | sr |
dc.subject | Да ли је он/она...? (Is he/she a…) | sr |
dc.subject | Да, јесте. Не, није. (Yes, he/she is. No, she/he isn’t). | sr |
dc.subject | Дечије песме и игре одговарајућег садржаја. | sr |
dc.title | Описивање бића, места и појава, занимања, обрада и утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Први циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 2. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Представљање себе и других; давање основних информација о себи; давање и тражење основних информација о другима | sr |