dc.creator | Маја Алексић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-04-21T08:55:46Z | |
dc.date.available | 2023-04-21T08:55:46Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1826299/612/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-59-cas-stevan-raickovic-posle-kise-obrada | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1580 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (седми разред). Ученик ће бити у стању да: разликује основне одлике стиха и строфе – укрштену, обгрљену и парну риму, слободни и везани стих; тумачи мотиве (према њиховом садејству или контрастивности) и песничке слике у одабраном лирском тексту; идентификује језичко-стилска изражајна средства и разуме њихову функцију; анализира идејни слој књижевног дела служећи се аргументима из текста. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Стеван Раичковић | sr |
dc.subject | После кише | sr |
dc.subject | рефлексивна (мисаона) песма | sr |
dc.subject | персонификација | sr |
dc.subject | слободни стих | sr |
dc.subject | асонанца | sr |
dc.subject | алитерација | sr |
dc.title | Стеван Раичковић: „После кише“, обрада | sr |
dc.type.coursegeneral | Српски језик (и књижевност) | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 7. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | КЊИЖЕВНОСТ | sr |