Afișați înregistrarea simplă a articolului

dc.creatorМирјана Николићsr
dc.date.accessioned2023-05-29T12:23:51Z
dc.date.available2023-05-29T12:23:51Z
dc.date.issued2021sr
dc.identifier.urihttps://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1969062/606/os5-geografija-22-cas-unutrasnja-gradja-i-reljef-zemlje-sistematizacijasr
dc.identifier.urihttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3444
dc.descriptionОва лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (5. разред). Ученик ће бити у стању да: разликује основне омотаче унутрашње грађе Земље; разликује деловање унутрашњих сила (сила Земљине теже, унутрашња топлота Земље); помоћу карте и цртежа опише начине и последице кретања литосферних плоча (вулканизам, земљотреси, набирање и раседање); разликује хипоцентар и епицентар и наведе трусне зоне у свету и у Србији; опише процес вулканске ерупције и њене последице; наведе поступке које ће предузети за време земљотреса; помоћу фотографија или узорка стена разликује основне врсте стена, описује њихов настанак и наводи примере за њихово коришћење; помоћу карте, цртежа и мултимедија објашњава настанак планина и низија и разликује надморску и релативну висину; наведе спољашње силе (ветар, вода) Земље; разликује ерозивне и акумулативне процесе; наведе примере деловања човека на промене у рељефу (бране, насипи, копови).sr
dc.languagesrsr
dc.publisherМинистарство просвете Републике Србијеsr
dc.rightsCC0sr
dc.subjectунутрашња грађа Земљеsr
dc.subjectунутрашње силе Земљеsr
dc.subjectлитосферне плочеsr
dc.subjectвулканизам и земљотресиsr
dc.subjectстенеsr
dc.subjectрељефsr
dc.subjectнабирање и раседањеsr
dc.subjectспољашње силе Земљеsr
dc.subjectерозивни и акумулативни процесиsr
dc.subjectпозитивни и негативни утицаји човека на рељефsr
dc.titleУнутрашња грађа и рељеф Земље, систематизацијаsr
dc.type.coursegeneralГеографијаsr
dc.type.edulevelДруги циклус основног образовањаsr
dc.type.grade5. разредsr
dc.resource.typeЗвучни записsr
dc.subject.themeПланета Земљаsr


Fișiere din acest element

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții

Afișați înregistrarea simplă a articolului