Afișați înregistrarea simplă a articolului

dc.creatorЉиљана Ђурковићsr
dc.date.accessioned2023-06-02T11:44:49Z
dc.date.available2023-06-02T11:44:49Z
dc.date.issued2021sr
dc.identifier.urihttps://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1925129/612/os7-geografija-19-cas-istocna-azija-obradasr
dc.identifier.urihttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3562
dc.descriptionОва лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Географију (7. разред). Ученик ће бити у стању да: дефинише границе континента и показује на карти океане и мора којима је проучавани континент окружен и лоцира највећа острва, полуострва, мореузе, земљоузе, пролазе, ртове; проналази на карти државе проучаване регије и именује их; класификује облике рељефа, водне објекте и живи свет карактеристичан за наведену територију; анализира утицај географске ширине, рељефа, односа копна и мора, морских струја, вегетације и човека на климу; проналази податке о бројном стању становништва по континентима, регијама и одабраним државама и издваја просторне целине са највећом концентрацијом становништва у свету; укаже на узроке и последице кретања броја становника, густине насељености, природног прираштаја, миграција и специфичних структура становништва по континентима, регијама и у одабраним државама; препознаје негативне утицаје човека на животну средину настале услед специфичности развоја пољопривреде, рударства, енергетике, индустрије, саобраћаја и туризма на проучаваним континентима, регијама и у одабраним државама; доведе у везу природне ресурсе са степеном економске развијености појединих регија и одабраних држава.sr
dc.languagesrsr
dc.publisherМинистарство просвете Републике Србијеsr
dc.rightsCC0sr
dc.subjectприродне одлике Источне Азијеsr
dc.subjectдруштвене одлике Источне Азијеsr
dc.titleИсточна Азија, обрадаsr
dc.type.coursegeneralГеографијаsr
dc.type.edulevelДруги циклус основног образовањаsr
dc.type.grade7. разредsr
dc.resource.typeВидео-записsr
dc.subject.themeАзијаsr


Fișiere din acest element

Thumbnail

Acest articol apare în următoarele colecții

Afișați înregistrarea simplă a articolului