Afișați înregistrarea simplă a articolului
Свет између демократије и тоталитаризма, обрада
dc.creator | Ивана Хасановић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-07T10:58:13Z | |
dc.date.available | 2023-06-07T10:58:13Z | |
dc.date.issued | 2021 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1890867/615/os8-istorija-34-cas-svet-izmedju-demokratije-i-totalitarizma-obrada | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/3782 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Историју (осми разред). Ученик ће бити у стању да: поредећи различите изворе о истој историјској појави или догађају, анализира позицију аутора; доведе у везу узроке и последице историјских догађаја, појава и процеса на конкретним примерима; наведе специфичности друштвених појава, процеса, политичких идеја, ставова појединаца и група у историјском периоду савременог доба; образложи значај и улогу истакнутих личности у датом историјском контексту; образложи утицај историјских догађаја, појава и процеса на савремено друштво; идентификује основне карактеристике тоталитарних идеологија и наводи њихове последице у историјском и савременом контексту; препозна, на примерима из савремене историје, важност поштовања људских права; препозна пропаганду, стереотипе и идеолошку позицију у историјском извору и формулише став који се супротставља манипулацији. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | расизам | sr |
dc.subject | пропаганда | sr |
dc.subject | фашизам | sr |
dc.subject | Јосиф Стаљин | sr |
dc.subject | Адолф Хитлер | sr |
dc.subject | Бенито Мусолини | sr |
dc.title | Свет између демократије и тоталитаризма, обрада | sr |
dc.type.coursegeneral | Историја | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 8. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Европа, свет и српски народ у југословенској држави у периоду између два светска рата | sr |