dc.creator | Драгица Дроца | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-11T11:38:32Z | |
dc.date.available | 2023-06-11T11:38:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2019390/814/os5-matematika-106-cas-nejednacine-sa-nepoznatim-sabirkom-umanjenikom-ili-umanjiocem-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4209 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (пети разред). Ученик ће бити у стању да: израчуна вредност једноставнијег бројевног израза и реши једноставну линеарну једначину и неједначину. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | неједначине у скупу разломака (у оба записа) | sr |
dc.subject | бројевна полуправа | sr |
dc.subject | графички приказ решења неједначине | sr |
dc.subject | скуп решења неједначине | sr |
dc.subject | неједначине са непознатим сабирком | sr |
dc.subject | неједначине са непознатим умањеником | sr |
dc.subject | неједначине са непознатим умањиоцем | sr |
dc.title | Неједначине са непознатим сабирком, умањеником или умањиоцем, утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Математика | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 5. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.description.other | У Наставном програму стоји да би неједначине требало да се решавају по аналогији са једначинама. Али, на видео-записима који се односе на неједначине то изостаје. Тако се подучава да се у неједначини са непознатим умањиоцем „промени знак“ у поступку решавања. | sr |
dc.subject.theme | Разломци | sr |