dc.creator | Јасна Живковић - Брајковић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-13T17:52:32Z | |
dc.date.available | 2023-06-13T17:52:32Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1949622/609/os6-engleski-jezik-21-cas-opisivanje-ljudi-predmeta-i-mesta-opisivanje-sposobnosti-obrada-i-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4556 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (6. разред). Ученик ће бити у стању да: опише и упореди жива бића, предмете, места, појаве, радње, стања и збивања у садашњости и прошлости; користи различите начине поређења придева; гради различите облике придева; исказује способност у садашњости и прошлости. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Придеви са наставцима –ed и –ing (bored/boring, excited/exciting...) | sr |
dc.subject | Поређење придева по једнакости as…as, not so/as…as. | sr |
dc.subject | Поређење придева: (-er/-est; more/the most) | sr |
dc.subject | Описивање способности у садашњости и прошлости (can/could) | sr |
dc.title | Описивање људи, предмета и места, описивање способности, обрада и утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 6. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Описивање бића, предмета, места, појава, радњи, стања и збивања. | sr |