Показать простую запись предмета
Прихватање/одбијање и давање одговарајућег оправдања, обрада
dc.creator | Сташа Пешић Миланов | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-14T20:59:08Z | |
dc.date.available | 2023-06-14T20:59:08Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1719275/609/os6-engleski-jezik-8-cas-prixvatanjeodbijanje-i-davanje-odgovarajuceg-opravdanja | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4730 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (6. разред). Ученик ће бити у стању да: упути предлог, савет и позив и адекватно реагује на предлоге, савете и позиве; разуме говор слушајући снимљени материјал и на основу њега уради задатак; разуме упутства изражена кроз први кондиционал. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | The Present Simple Tense и The Present Continuous Tense за изражавање уобичајених и тренутних радњи. | sr |
dc.subject | Изрази: How about…? What about…? Why don’t we…? Would you like…? Do you want…? Shall we…? Let’s... | sr |
dc.subject | That’s a good/great idea. That sounds perfect. I’d love to. I’d rather not. | sr |
dc.subject | Први кондиционал: If you want to practise grammar, you can visit:… | sr |
dc.subject | (Интер)културни садржаји: прикладно упућивање предлога, савета и позива и реаговање на предлоге, савете и позиве. | sr |
dc.title | Прихватање/одбијање и давање одговарајућег оправдања, обрада | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 6. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Изношење предлога и савета, упућивање позива за учешће у заједничкој активности и реаговање на њих. Разумевање и давање упутстава. | sr |