Tregoni rekord të thjeshtë të artikullit

dc.creatorМилош Милосављевићsr
dc.date.accessioned2023-06-14T21:48:52Z
dc.date.available2023-06-14T21:48:52Z
dc.date.issued2021sr
dc.identifier.urihttps://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1914727/818/os7-informatika-i-racunarstvo-18-cas-kornjaca-grafika-ponavljanje-u-programima-petlja-for-obnavljanjesr
dc.identifier.urihttps://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4745
dc.descriptionОва лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (седми разред). Ученик ће бити у стању да: уз помоћ програмске библиотеке текстуалног програмског језика исцртава елементе 2Д графике; употребљава петље и генератор насумичних бројева за исцртавање сложенијих облика.sr
dc.languagesrsr
dc.publisherМинистарство просвете Републике Србијеsr
dc.rightsCC0sr
dc.subjectPythonsr
dc.subjectтекстуални програмски језикsr
dc.subjectкорњача графикаsr
dc.subjectпетљаsr
dc.titleКорњача графика, понављање у програмима, петља for - обнављањеsr
dc.type.coursegeneralИнформатика и рачунарствоsr
dc.type.edulevelДруги циклус основног образовањаsr
dc.type.grade7. разредsr
dc.resource.typeВидео-записsr
dc.subject.themeРачунарствоsr


Skedarët në këtë artikull

Thumbnail

Ky artikull shfaqet në koleksionin (et) e mëposhtëm

Tregoni rekord të thjeshtë të artikullit