Prikaži jednostavan zapis predmeta
Анимирање – обрада и вежбање
dc.creator | Катарина Вељковић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-14T22:30:40Z | |
dc.date.available | 2023-06-14T22:30:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2099252/818/os7-informatika-i-racunarstvo-31-cas-animacije-obrada-vezbanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4763 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Информатику и рачунарство (седми разред). Ученик ће бити у стању да: уз помоћ програмске библиотеке текстуалног програмског језика исцртава елементе 2Д графике; планира, опише и имплементира решење једноставног проблема; проналази и отклања грешке у програму; креира, уређује и структурира дигиталне садржаје који комбинују текст, слике, линкове, табеле и анимације. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Pygame | sr |
dc.subject | текстуални програмски језик | sr |
dc.subject | анимација | sr |
dc.title | Анимирање – обрада и вежбање | sr |
dc.type.coursegeneral | Информатика и рачунарство | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 7. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Рачунарство | sr |