Mutassa meg az egyszerű elemrekordot
Описивање радње у садашњости – индиректни говор, изјавне и упитне, обрада и утврђивање
dc.creator | Милена Ранисављев | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T19:50:09Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T19:50:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2050004/615/os8-engleski-jezik-29-cas-opisivanje-radnje-u-sadasnjosti-indirektni-govor-izjavne-i-upitne-obrada-i-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4893 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (8. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме општи смисао и главне информације из текстова који се односе на описивање радњи и ситуација у садашњости; разуме општи смисао и главне информације из текстова који се односе на описивање способности и умећа у садашњости; размени неколико информација у низу које се односе на радње у садашњости; користи индиректни говор. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Индиректне изјаве и питања са уводним глаголом у садашњем времену | sr |
dc.subject | The Present Continuous Tense за изражавање тренутних и привремених радњи | sr |
dc.subject | The Present Simple Tense за изражавање сталних и уобичајених радњи | sr |
dc.subject | Питања са Who/What/Which/Where/When/Why… | sr |
dc.title | Описивање радње у садашњости – индиректни говор, изјавне и упитне, обрада и утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 8. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Описивање радњи у садашњости. | sr |