Приказ основних података о запису
Обнављање градива..., утврђивање
dc.creator | Слободан Живковић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T20:00:18Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T20:00:18Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1691809/615/os8-engleski-jezik-5-cas-obnavljanje-gradiva | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4899 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (8. разред). Ученик ће бити у стању да: тражи и саопшти мишљење, слагање/ неслагање и даје кратка образложења; размени информације које се односе на опис бића, предмета, места, појaва, радњи, стања и збивања; користи различите облике поређења придева и примењује промене у писању; | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Придеви: calm, unique, gorgeous, slender, elderly, difficult, grumpy… | sr |
dc.subject | Поређење придева (longer than, less boring, as beautiful as, not as...as…) | sr |
dc.subject | Поређење придева (cheap, expensive, heavy, slim…) | sr |
dc.subject | Неправилно поређење придева (better, worse, further, less…) | sr |
dc.subject | Stative verbs (think, guess, suppose, agree, disagree, believe,…) incorrect/possible/impossible/regular/irregular/convenient/inconvenient... | sr |
dc.subject | I agree/disagree. | sr |
dc.subject | (Интер)културни садржаји: поштовање основних норми учтивости у комуникацији са вршњацима и одраслима; | sr |
dc.title | Обнављање градива..., утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 8. разред | sr |
dc.resource.type | Звучни запис | sr |
dc.subject.theme | Описивање бића, предмета, места, појава, радњи, стања и збивања. Изражавање мишљења. | sr |