Приказ основних података о запису
Култура: Систем образовања у САД, утврђивање градива - утврђивање, систематизација
dc.creator | Зорана Андрић и Александар Милановић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-06-15T20:47:44Z | |
dc.date.available | 2023-06-15T20:47:44Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1882819/615/os8-engleski-jezik-17-cas-kultura-sistem-obrazovanja-u-sad-utvrdjivanje-gradiva-utvrdjivanje-sistematizacija | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/4916 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (8. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме општи смисао и главне информације из текстова који се односе на опис бића, предмета, места, појaва, радњи, стања и збивања; размени информације које се односе на опис бића, предмета, места, појaва, радњи, стања и збивања; повеже неколико исказа у краћи текст којим се описују и пореде бића, предмети, места, појаве, радње, стања и збивања; | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.language | en | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | (Интер)културни садржаји: особености земаља говорног подручја циљног језика (национална обележја, живот у школи и сл.); метафоричка употреба језика/идиоми. | sr |
dc.subject | The Present Simple Tense за изражавање појава, радњи, стања и збивања у садашњости | sr |
dc.subject | Питања са What, Who, Why, Which, How… | sr |
dc.title | Култура: Систем образовања у САД, утврђивање градива - утврђивање, систематизација | sr |
dc.type.coursegeneral | Енглески језик | sr |
dc.type.edulevel | Други циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 8. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Описивање бића, предмета, места, појава, радњи, стања и збивања. | sr |