Приказ основних података о запису
„Ја посејах лан“ – народна песма; певамо и играмо уз песму „Ја посејах лан“, „Све је пошло наопачке“ – песма, обрада
dc.creator | Маријана Радосављевић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-03-26T16:19:30Z | |
dc.date.available | 2023-03-26T16:19:30Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1741634/594/os1-muzicka-kultura-5-cas-ja-posejax-lan-narodna-pesma-pevamo-i-igramo-uz-pesmu-ja-posejax-lan-obrada | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/785 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за предмет Музичка култура (први разред). Ученик ће бити у стању да: пева по слуху песме различитог садржаја и расположења; пева по слуху уз покрет народне песме, музичке игре; повезује музичко дело у односу на њему блиске ситуације, врсту гласа и боју инструмента са карактером дела; ствара звучне ефекте, покрете уз музику, мању ритмичку целину помоћу различитих извора звука, ритмичку пратњу за бројалице, песме и музичке игре помоћу различитих извора звука, музичко питање и одговор на ритмичким удараљкама, једноставну мелодију на краћи задати текст. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | бројалица | sr |
dc.subject | „Плива патка преко Саве“, бројалица, утврђивање | sr |
dc.subject | певање наменских песама | sr |
dc.subject | „Ја посејах лан“, народна песма, обрада | sr |
dc.subject | музичка игра | sr |
dc.subject | „Све је пошло наопачке“, М. Илић Бели, обрада | sr |
dc.subject | креирање сопствених покрета уз музику | sr |
dc.title | „Ја посејах лан“ – народна песма; певамо и играмо уз песму „Ја посејах лан“, „Све је пошло наопачке“ – песма, обрада | sr |
dc.type.coursegeneral | Музичка култура | sr |
dc.type.edulevel | Први циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 1. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.subject.theme | Извођење музике; Музичко стваралаштво; Слушање музике | sr |