Приказ основних података о запису
Сналажење у времену, утврђивање
dc.creator | Љиљана Лазаревић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T13:38:54Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T13:38:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1819629/802/os1-svet-oko-nas-30-cas-snalazenje-u-vremenu-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/931 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (први разред). Ученик ће бити у стању да: одреди време својих активности помоћу временских одредница: делови дана, обданица и ноћ, дани у недељи, пре, сада, после, јуче, данас, сутра, прекјуче, прекосутра. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | Сналажење у времену у односу на временске одреднице: делови дана, обданица и ноћ, дани у недељи, пре, сада, после, јуче, данас, сутра, прекјуче, прекосутра | sr |
dc.title | Сналажење у времену, утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Свет око нас | sr |
dc.type.edulevel | Први циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 1. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.description.other | Одређења поднева („када је обданица најјаснија, најсветлија“, на „средини обданице“, „када је сунце најсветлије и најјаче и када је најсветлији део дана“) и поноћи (као најтамнијег дела дана) није прецизно. | sr |
dc.subject.theme | Оријентација у простору и времену | sr |