Mutassa meg az egyszerű elemrekordot
Делови тела животиња, утврђивање
dc.creator | Љиљана Ђорђевић | sr |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T14:22:47Z | |
dc.date.available | 2023-03-27T14:22:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | sr |
dc.identifier.uri | https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2073213/802/os1-svet-oko-nas-62-cas-delovi-tela-zivotinja-utvrdjivanje | sr |
dc.identifier.uri | https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/962 | |
dc.description | Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Свет око нас (први разред). Ученик ће бити у стању да: идентификује биљке и животиње из непосредног окружења на основу њиховог спољашњег изгледа; уочава разноврсност биљака и животиња на основу спољашњег изгледа. | sr |
dc.language | sr | sr |
dc.publisher | Министарство просвете Републике Србије | sr |
dc.rights | CC0 | sr |
dc.subject | разноврсност животиња | sr |
dc.subject | карактеристичне животиње у непосредном окружењу | sr |
dc.subject | изглед и делови тела животиња | sr |
dc.title | Делови тела животиња, утврђивање | sr |
dc.type.coursegeneral | Свет око нас | sr |
dc.type.edulevel | Први циклус основног образовања | sr |
dc.type.grade | 1. разред | sr |
dc.resource.type | Видео-запис | sr |
dc.description.other | У настави предмета Свет око нас, нема потребе да се животињама приписују карактеристике са негативном конотацијом (лукава лисица, крволочни вук и сл.), јер се тако не може развијати еколошки пожељан (екоцентричан), позитиван однос деце према животињама. | sr |
dc.subject.theme | Разноврсност природе | sr |