DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Обављање активности одговарајућим редоследом, обрада

Thumbnail
2021
DS_01_28.png (673.2Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (први разред). Ученик ће бити у стању да: анализира једноставан познати поступак/активност и предлаже кораке за његово спровођење; уочи и исправи грешку у симболима израженом упутству (алгоритму), провери ваљаност свог решења и по потреби га поправи (самостално или сараднички).
Keywords:
анализирање познатог поступка / кораци / решавање проблема / алгоритам / креирање алгоритма / уочавање грешака / исправљање грешака
Authors:
Гордана Рацков
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2041092/802/os1-digitalni-svet-28-cas-obavljanje-aktivnosti-odgovarajucim-redosledom-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1017
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Дигитални свет
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2041092/802/os1-digitalni-svet-28-cas-obavljanje-aktivnosti-odgovarajucim-redosledom-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1017

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback