DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Здравствене последице прекомерног или неправилног коришћења дигиталних уређаја, утврђивање

Thumbnail
2021
DS_01_34.png (438.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (први разред). Ученик ће бити у стању да: наведе основна правила за коришћење дигиталних уређаја како не би угрозио здравље; наведе неке од здравствених ризика везаних за прекомерно или неправилно коришћење дигиталних уређаја.
Keywords:
дигитални уређаји / коришћење дигиталних уређаја / здравље / здравствени ризици / време пред екраном
Authors:
Данка Тешић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2121177/802/os1-digitalni-svet-34-cas-zdravstvene-posledice-prekomernog-ili-nepravilno-koriscenje-digitalnix-uredjaja-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1023
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Дигитални свет
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2121177/802/os1-digitalni-svet-34-cas-zdravstvene-posledice-prekomernog-ili-nepravilno-koriscenje-digitalnix-uredjaja-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1023

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback