DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мерење запремине течности, обрада

Thumbnail
2021
3.165.JPG (135.3Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: упореди величине (дужина, маса, запремина течности и време); чита, упореди и претвара јединице за мерење дужине, масе, запремине течности и времена; примењује концепт мерења у једноставним реалним ситуацијама.
Ključne reči:
запремина течности / мерење запремине течности / мерне јединице / нестандардне мерне јединице / стандардне мерне јединице / претварање мерних јединица / процене
Autori:
Јована Спасић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2112029/600/os3-matematika-165-cas-merenje-zapremine-tecnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1040
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
3. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2112029/600/os3-matematika-165-cas-merenje-zapremine-tecnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1040

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja