DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Народна басна, Бик и зец – обрада

Thumbnail
2021
137.png (903.8Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (други разред). Ученик ће бити у стању да: разликује књижевне врсте: песму, причу, басну, бајку, драмски текст; објасни значење пословице и поуке коју уочава у басни; одреди главни догађај, време и место дешавања у прочитаном тексту; одреди редослед догађаја у тексту; уочи главне и споредне ликове; износи своје мишљење о тексту;
Кључне речи:
Народна басна / Бик и зец / Тема / Ликови / Поука
Аутори:
Лела Петровић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2088385/597/os2-srpski-jezik-155-cas-narodna-basna-bik-i-zec-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1086
Квалификација:
Први циклус основног образовања
Разред:
2. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2088385/597/os2-srpski-jezik-155-cas-narodna-basna-bik-i-zec-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1086

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања