DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Систематизација градива из граматике и правописа, обрада

Thumbnail
2021
149.png (974.9Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Српски језик (други разред): разликује глас и слог и препозна самогласнике и сугласнике; Разликује врсте речи у типичним случајевима; поштује и примењује основна правописна правила
Fjalë kyçe:
Глас / Слог / Реч / Реченице према значењу / Писање великог слова / Писање речце не / Писање речце ли
Autor:
Валерија Николић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2134286/597/os2-srpski-jezik-172-cas-sistematizacija-gradiva-iz-gramatike-i-pravopisa-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1102
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
2. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Српски језик (и књижевност)
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2134286/597/os2-srpski-jezik-172-cas-sistematizacija-gradiva-iz-gramatike-i-pravopisa-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1102

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime