DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Високо – ниско, широко – уско, дуго – кратко

Thumbnail
2020
Screen Shot 2023-03-29 at 5.04.4.png (549.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (први разред). Ученик ће бити у стању да: опише, својим речима, визуелне карактеристике по којима препознаје облике и простор; пореди своје утиске и утиске других о уметничким делима, изгледу објеката/предмета и облицима из природе и окружења; црта на различитим подлогама и форматима папира.
Keywords:
облици / својства облика / високо – ниско / уско – широко / дуго – кратко / цело – део / велико – мало
Authors:
Александра Станковић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1647129/594/os1-likovna-kultura-4-cas-visoko-nisko-siroko-usko-dugo-kratko
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1185
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
1. разред
Language:
sr
Course general:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1647129/594/os1-likovna-kultura-4-cas-visoko-nisko-siroko-usko-dugo-kratko
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1185

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback