DOOR - Digitalni otvoreni obrazovni resursi
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Srpski (latinica) 
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
    • Engleski
    • Bosanski
    • Hrvatski
    • Mađarski
    • Bugarski
    • Slovenčina
    • Albanski
    • Rumunski
    • Ruski
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
  •   Digitalni otvoreni obrazovni resursi
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дељење једноцифреним бројем (354 : 3; 471 : 3; 267 : 3), писмени поступак, обрада

Thumbnail
2021
3.121.JPG (155.0Kb)
Kolekcija
Моја школа - РТС Планета
Metapodaci
Prikaz svih podataka o zapisu
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: изврши четири основне рачунске операције, писмено и усмено (до 1000); израчуна вредност бројевног израза са највише три рачунске операције.
Ključne reči:
дељење / дељење једноцифреним бројем / поступак дељења / дељивост / текстуални задаци
Autori:
Маја Ђурић
Datum:
2021
Izdavač:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990774/600/os3-matematika-121-cas-deljenje-jednocifrenim-brojem-3543-4713-2673-pismeni-postupak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1203
Kvalifikacija:
Први циклус основног образовања
Razred:
3. разред
Jezik:
sr
Opšti predmet:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1990774/600/os3-matematika-121-cas-deljenje-jednocifrenim-brojem-3543-4713-2673-pismeni-postupak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1203

Pošaljite zapažanja

 

 

Kompletan repozitorijumGrupe digitalnih resursaAutoriNasloviTemeOva kolekcijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

Pošaljite zapažanja