DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Одузимање двоцифреног броја од троцифреног - усмени поступак, обрада

Thumbnail
2020
3.41.JPG (419.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: изврши четири основне рачунске операције, писмено и усмено (до 1000); израчуна вредност бројевног израза са највише три рачунске операције; реши проблемски задатак користећи бројевни израз или једначину.
Keywords:
одузимање / бројеви прве хиљаде / усмени поступак / поступак са потписивањем / вредност бројевног израза / технике рачунања
Authors:
Снежана Николић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1739797/600/os3-matematika-41-cas-oduzimanje-dvocifrenog-broja-od-trocifrenog-usmeni-postupak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1240
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1739797/600/os3-matematika-41-cas-oduzimanje-dvocifrenog-broja-od-trocifrenog-usmeni-postupak-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1240

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback