DOOR - Resurse educaționale digitale deschise
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Română 
    • Sârb (chirilic)
    • Sârb (latină)
    • Engleză
    • Bosniac
    • Croat
    • Maghiară
    • Bulgară
    • Slovenčina
    • Albanez
    • Română
    • Rusă
  • Autentificare
Vezi obiectul 
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
  •   Resurse educaționale digitale deschise
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Vezi obiectul
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Праве и углови, утврђивање

Thumbnail
2021
3.86.JPG (398.6KB)
Grupuri de resurse digitale
Моја школа - РТС Планета
Metadate
Afișați înregistrarea completă a articolului
Descriere:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: именује елементе угла, правоугаоника, квадрата, троугла и круга; разликује врсте углова и троуглова; црта паралелне и нормалне праве, правоугаоник и квадрат; користи геометријски прибор и софтверске алате за цртање.
Cuvinte cheie:
угао / врсте углова / прав угао / нормалне праве / паралелне праве / узајамни положај правих / конструкције
Autori:
Гордана Марковић
Data:
2021
Editor:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1891134/600/os3-matematika-86-cas-prave-i-uglovi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1272
nivel de educatie:
Први циклус основног образовања
Grad:
3. разред
Limba:
sr
Curs general:
Математика
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1891134/600/os3-matematika-86-cas-prave-i-uglovi-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1272

Trimite feedback

 

 

Toate DSPACEGrupuri de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecțiGrup de resurse digitaleAutoriTitluriSubiecți

Statistici

Vizualizați statisticile de utilizare

Trimite feedback