DOOR - Дигитални отворени образовни ресурси
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Српски (ћирилица) 
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
    • Енглески
    • Босански
    • Хрватски
    • Мађарски
    • Бугарски
    • Slovenčina
    • Албански
    • Румунски
    • Руски
  • Пријава
Преглед записа 
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
  •   Дигитални отворени образовни ресурси
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Одећа као начин споразумевања (обрада и вежбање)

Thumbnail
2021
3.razred_17.čas.jpg (155.2Kb)
Колекције
Моја школа - РТС Планета
Метаподаци
Приказ свих података о запису
Опис:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: протумачи једноставне визуелне информације и поруке из свакодневног живота; изрази одабране садржаје изразом лица, положајем тела, покретима или кретањем; користи одабране податке и информације као подстицај за стваралачки рад.
Кључне речи:
израз лица / знаци / симболи / одевање / тканине / ношње
Аутори:
Јелена Милошевић
Датум:
2021
Издавач:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1899810/600/os3-likovna-kultura-17-cas-odeca-kao-nacin-sporazumevanja-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1331
Квалификација:
Први циклус основног образовања
Разред:
3. разред
Језик:
sr
Општи предмет:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1899810/600/os3-likovna-kultura-17-cas-odeca-kao-nacin-sporazumevanja-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1331

Пошаљите запажања

 

 

Комплетан репозиторијумГрупе дигиталних ресурсаАуториНасловиТемеОва колекцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

Пошаљите запажања