DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Рециклажом чувамо природу; Уметници рециклирају (обрада и вежбање)

Thumbnail
2021
3.razred_20.čas.jpg (160.2Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: преобликује, самостално или у сарадњи са другима, амбалажу и предмете за рециклажу мењајући им употребну функцију; користи одабране податке и информације као подстицај за стваралачки рад; учествује у обликовању и уређењу простора у школи, код куће или у окружењу.
Keywords:
рециклажа / материјали / уметничка дела
Authors:
Радица Томић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1949816/600/os3-likovna-kultura-20-cas-reciklazom-cuvamo-prirodu-umetnici-recikliraju-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1334
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1949816/600/os3-likovna-kultura-20-cas-reciklazom-cuvamo-prirodu-umetnici-recikliraju-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1334

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback