DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Колаж од природних материјала, обрада и вежбање

Thumbnail
2021
3.razred_32.čas.jpg (160.1Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Ликовну културу (трећи разред). Ученик ће бити у стању да: повеже уметничко занимање и уметнички занат са одговарајућим продуктом; изрази своје доживљаје, емоције, имагинацију и запажања одабраним материјалом, прибором и техникама; распореди облике, боје, линије и/или текстуре креирајући оригиналне композиције.
Keywords:
колаж / природни материјали / лишће / цвеће / композиција / боја / облик
Authors:
Оливера Младеновић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105633/600/os3-likovna-kultura-32-cas-kolaz-od-prirodnix-materijala-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1342
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
3. разред
Language:
sr
Course general:
Ликовна култура
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2105633/600/os3-likovna-kultura-32-cas-kolaz-od-prirodnix-materijala-obrada-i-vezbanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1342

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback