DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Описивање живих бића: занимања, обрада и утврђивање

Thumbnail
2020
29. Описивање живих бића, занимања.jpg (114.8Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (2. разред). Ученик ће бити у стању да: опише бића, предмете и места користећи једноставна језичка средства; да наведе додатна занимања.
Fjalë kyçe:
велико/мало, дугачко/кратко (big/small, long/short) / око, уста, нос, ухо, коса, нога, реп (eye, mouth, nose, ear, leg, tail) / медицинска сестра, зидар, поштар (a nurse, builder, postman…) / балерина, фармер, фотограф… (ballerina, farmer, photographer..) / Шта користи...? (What does a … use? He/She uses…)
Autor:
Гордана Станић
Datë:
2020
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2052873/597/os2-engleski-jezik-29-cas-opisivanje-zivix-bica-zanimanja-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1354
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
2. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Енглески језик
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2052873/597/os2-engleski-jezik-29-cas-opisivanje-zivix-bica-zanimanja-obrada-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1354

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime