DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Описивање свакодневних радњи и активности, обрада

Thumbnail
2020
19. час.jpg (116.9Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (4. разред). Ученик ће бити у стању да: опише радње у садашњости користећи једноставнија језичка средства; користи потврдне, одричне и упитне облике глагола; разуме и саопшти једноставније исказе користећи сва лица једнине и множине.
Keywords:
The Present Simple Tense (watch, go, walk, have, meet…) / The Present Simple Tense (go/goes, have/has, study/studies…) / The Present Simple Tense (do/does, don’t/doesn’t)
Authors:
Марија Јовић Стевановић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1912878/603/os4-engleski-jezik-19-cas-opisivanje-svakodnevnix-radnji-i-aktivnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1387
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1912878/603/os4-engleski-jezik-19-cas-opisivanje-svakodnevnix-radnji-i-aktivnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1387

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback