DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Изражавање времена (хронолошког) и описивање уобичајених дневних активности, обрада

Thumbnail
2020
20. час.jpg (118.9Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења енглеског језика (4. разред). Ученик ће бити у стању да: разуме и саопшти једноставније исказе који се односе на хронолошко време; опише радње у садашњости користећи једноставнија језичка средства;
Keywords:
бројеви 0–100 / исказивање времена (What's the time?) / саопштавање времена (o'clock, half past, a quarter to…) / The Present Simple Tensе
Authors:
Тамара Планић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1944501/603/os4-engleski-jezik-20-cas-izrazavanje-vremena-xronoloskog-i-opisivanje-uobicajenix-dnevnix-aktivnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1388
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
4. разред
Language:
sr
Course general:
Енглески језик
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1944501/603/os4-engleski-jezik-20-cas-izrazavanje-vremena-xronoloskog-i-opisivanje-uobicajenix-dnevnix-aktivnosti-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1388

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback