DOOR - Burime arsimore të hapura dixhitale
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Shqip 
    • Serbisht (Cyrillic)
    • Serbisht (Latinisht)
    • Anglisht
    • Gjiëshktor
    • Kroat
    • Hungarez
    • Bullgar
    • Slovenčina
    • Shqip
    • Rumun
    • Rus
  • Hyrje
Shikoni artikullin 
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
  •   Burime arsimore të hapura dixhitale
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Shikoni artikullin
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Понашање на интернету, интернет бонтон

Thumbnail
2021
22. Понашање на интернету, интернет бонтон.jpg (102.4Kb)
Grupi i burimeve dixhitale
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Tregoni rekordin e plotë të artikullit
Përshkrim:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (други разред). Ученик ће бити у стању да: објасни добитке и ризике који произилазе из комуникације путем дигиталних уређаја; разликује неприхватљиво од прихватљивог понашања при комуникацији на интернету; реагује на одговарајући начин ако дође у додир са непримереним дигиталним садржајем, непознатим, злонамерним особама или особама које комуницирају на неприхватљив начин
Fjalë kyçe:
умрежавање дигиталних уређаја / комуникација / лични подаци / интернет бонтон / безбедност
Autor:
Наташа Николић Гајић
Невена Перић
Datë:
2021
Botues:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2527312/805/os2-digitalni-svet-22-cas-ponasanje-na-internetu-internet-bonton
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1415
Niveli i arsimit:
Први циклус основног образовања
Gradë:
2. разред
Gjuhe:
sr
Kurs i përgjithshëm:
Дигитални свет
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2527312/805/os2-digitalni-svet-22-cas-ponasanje-na-internetu-internet-bonton
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1415

Dërgoni Reagime

 

 

E gjithë DSpaceGrupet e burimeve dixhitaleAutorTitujLëndëKy grup burimesh dixhitaleAutorTitujLëndë

Statistikë

Shikoni Statistikat e Përdorimit

Dërgoni Reagime