DOOR - Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • Slovenský 
    • Srbský (cyrillic)
    • Srbský (latinský)
    • Angličtina
    • Bosniansky
    • Chorvátsky
    • Мaďarský
    • Bulharský
    • Slovenčina
    • Albánsky
    • Rumunský
    • Ruský
  • Prihlásiť sa
Zobraziť položku 
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
  •   Digitálne otvorené vzdelávacie zdroje
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • Zobraziť položku
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Упутство, редослед корака, алгоритам

Thumbnail
2022
29. Упутство, редослед корака, алгоритам.jpg (102.7Kb)
Skupina digitálnych zdrojov
Моја школа - РТС Планета
Metadáta
Zobraziť celý záznam položky
Opis:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (други разред). Ученик ће бити у стању да: својим речима објасни појам алгоритам; анализира једноставан познати поступак који садржи понављања одређених радњи и представи га алгоритамски.
Kľúčové slová:
алгоритам / линијски алгоритам / циклични алгоритам / разлагање проблема на целине
Autor:
Наташа Николић Гајић
Невена Перић
Dátum:
2022
Vydavateľ:
  • Министарство просвете Републике Србије
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583856/805/os2-digitalni-svet-29-cas-uputstvo-redosled-koraka-algoritam
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1422
Stupeň vzdelania:
Први циклус основног образовања
Stupeň:
2. разред
Jazyk:
sr
Všeobecný kurz:
Дигитални свет
Uri:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583856/805/os2-digitalni-svet-29-cas-uputstvo-redosled-koraka-algoritam
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1422

Poslať spätnú väzbu

 

 

Všetky dspaceSkupiny digitálnych zdrojovAutorTitulPredmetyTáto skupina digitálnych zdrojovAutorTitulPredmety

Štatistika

Zobraziť štatistiku použitia

Poslať spätnú väzbu