DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Креирање једноставних програма у визуелном програмском језику

Thumbnail
2022
30. Креирање једноставних програма у визуелном програмском језику.jpg (106.7Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (други разред). Ученик ће бити у стању да: својим речима објасни појам алгоритам; анализира једноставан познати поступак који садржи понављања одређених радњи и представи га алгоритамски; креира одговарајући рачунарски програм у визуелном програмском језику.
Keywords:
алгоритам / визуелни програмски језик / програмирање у визуелном програмском језику
Authors:
Наташа Николић Гајић
Невена Перић
Date:
2022
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583859/805/os2-digitalni-svet-30-cas-kreiranje-jednostavnix-programa-u-vizuelnom-programskom-jeziku
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1423
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Дигитални свет
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583859/805/os2-digitalni-svet-30-cas-kreiranje-jednostavnix-programa-u-vizuelnom-programskom-jeziku
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1423

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback