DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Дигитални свет, систематизација

Thumbnail
2022
36. Дигитални свет, систематизација.jpg (100.8Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Дигитални свет (други разред). Ученик ће бити у стању да: анализира једноставан програм креиран у визуелном програмском језику и објасни шта и на који начин тај програм ради; креира програм у визуелном програмском језику којим управља понашањем расположивог физичког дигиталног уређаја; предложи начине одлагања електронског отпада који не угрожавају животну средину.
Keywords:
алгоритам / програмирање у визуелном програмском језику / блубот / микробит
Authors:
Наташа Николић Гајић
Невена Перић
Date:
2022
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583877/805/os2-digitalni-svet-36-cas-digitalni-svet-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1429
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Дигитални свет
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2583877/805/os2-digitalni-svet-36-cas-digitalni-svet-sistematizacija
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1429

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback