DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Одузимање збира или разлике од броја, обрада

Thumbnail
2020
2.14..jpg (67.36Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (други разред). Ученик ће бити у стању да: усмено сабира и одузима бројеве до 100; примени замену места и здруживање сабирака и чинилаца ради лакшег рачунања; израчуна вредност бројевног израза са највише две операције; реши текстуални задатак постављањем израза са највише две рачунске операције и провери тачност решења.
Keywords:
усмено сабирање и одузимање / поступци рачунања / здруживање сабирака / својства рачунских операција / текстуални задатак / одузимање
Authors:
Јелена Зељковић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1694807/805/os2-matematika-25-cas-oduzimanje-zbira-ili-razlike-od-broja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/151
Education Level:
Први циклус основног образовања
Grade:
2. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1694807/805/os2-matematika-25-cas-oduzimanje-zbira-ili-razlike-od-broja
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/151

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback