DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Петар Кочић „Кроз мећаву“, вежбање и утврђивање

Thumbnail
2021
69.png (223.5Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (седми разред). Ученик ће бити у стању да: разликује облике казивања (форме приповедања; идентификује језичко-стилска изражајна средства и разуме њихову функцију; анализира идејни слој књижевног дела служећи се аргументима из текста; уочи разлике у карактеризацији ликова према особинама: физичким, говорним, психолошким, друштвеним и етичким.
Keywords:
Петар Кочић / Кроз мећаву / приповетка / облици казивања (дескрипција дијалог, монолог) / ретроспективно приповедање / градација / хипербола / карактеризација ликова
Authors:
Бојана Тубић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1890861/612/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-69-cas-petar-kocic-kroz-mecavu-vezbanje-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1589
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1890861/612/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-69-cas-petar-kocic-kroz-mecavu-vezbanje-i-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1589

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback