DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Радоје Домановић: „Вођа“, обрада

Thumbnail
2021
122.png (295.3Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за српски језик (седми разред). Ученик ће бити у стању да: разликује аутора књижевноуметничког текста од наратора, драмског лица или лирског субјекта; разликује облике казивања (форме приповедања); идентификује језичко-стилска изражајна средства и разуме њихову функцију; разликује хумористички од ироничног и сатиричног тона књижевног дела.
Keywords:
Радоје Домановић / Вођа / алегоријско-сатирична приповетка / приповетка / алегорија / сатира / градација
Authors:
Славиша Шушулић
Date:
2021
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2080122/612/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-122-cas-radoje-domanovic-vodja-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1616
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
7. разред
Language:
sr
Course general:
Српски језик (и књижевност)
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/2080122/612/os7-srpski-jezik-i-knjizevnost-122-cas-radoje-domanovic-vodja-obrada
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1616

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback