DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Упознавање ученика са програмом наставе и учења. Обнављање градива, обнављање градива

Thumbnail
2020
8.1..jpg (41.67Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Математику (осми разред). Ученик ће бити у стању да: израчуна степен реалног броја и квадратни корен потпуног квадрата и примени одговарајућа својства операција; одреди бројевну вредност једноставнијег израза са реалним бројевима.
Keywords:
децимални запис реалног броја / квадрат рационалног броја / основна својства операција с реалним бројевима / решавање једначине x^2 = a
Authors:
Гордана Поповић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1640333/615/os8-matematika-1-cas-upoznavanje-ucenika-sa-programom-nastave-i-ucenja-obnavljanje-gradiva
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1628
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
8. разред
Language:
sr
Course general:
Математика
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1640333/615/os8-matematika-1-cas-upoznavanje-ucenika-sa-programom-nastave-i-ucenja-obnavljanje-gradiva
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1628

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback