DOOR - Digital open educational resources
    • Српски
    • Српски (Serbia)
    • English
    • Bosnian
    • hrvatski
    • magyar
    • български
    • Slovenčina
    • shqip
    • română
    • русский
  • English 
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
    • English
    • Bosnian
    • Croatian
    • Hungarian
    • Bulgarian
    • Slovenčina
    • Albanian
    • Romanian
    • Russian
  • Login
View Item 
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
  •   Digital open educational resources
  • Моја школа - РТС Планета
  • Моја школа
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Груписање живих бића, утврђивање

Thumbnail
2020
7. Grupisanje zivih bica, utvrdjivanje, B5.png (185.4Kb)
Collections
Моја школа - РТС Планета
Metadata
Show full item record
Description:
Ова лекција омогућава достизање неких од исхода учења за Биологију (пети разред). Ученик ће бити у стању да: истражује особине живих бића према упутствима наставника и води рачуна о безбедности током рада; групише жива бића према њиховим заједничким особинама; одабира макро-морфолошки видљиве особине важне за класификацију живих бића.
Keywords:
особине живих бића / ћелијска грађа / класификација живих бића / једноћелијски организми / вишећелијски организми / груписање живих бића
Authors:
Тијана Гордић
Date:
2020
Publisher:
  • Министарство просвете Републике Србије
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1677968/814/os5-biologija-7-cas-grupisanje-zivix-bica-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1744
Education Level:
Други циклус основног образовања
Grade:
5. разред
Language:
sr
Course general:
Биологија
URI:
https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1677968/814/os5-biologija-7-cas-grupisanje-zivix-bica-utvrdjivanje
https://door.prosveta.gov.rs/handle/123456789/1744

Send Feedback

 

 

All of DSpaceCollectionsAuthorsTitlesSubjectsThis collectionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

Send Feedback